“Verkoop een ervaring aan jouw doelgroep.” Klinkt dit gek? Verander de stelling naar
“Verkoop een virtual reality ervaring aan jouw doelgroep”. Een onlinewereld of -omgeving waarin jouw product
of dienst volledig tot zijn recht komt, zonder de bekende beperkingen van video- en fotomateriaal. In deze blog geven
wij een overzicht van alle positieve aspecten die virtual reality uitoefent op de verkoopcijfers van jouw bedrijf.

Wat is Virtual Reality?

Virtual Reality is letterlijk een virtuele werkelijkheid. Deze is gegenereerd door specialisten en uitgewerkt om consumenten optimaal kennis te laten maken met een omgeving, ruimte of product. Mogelijkheden zijn eindeloos en breed toepasbaar op ieder project. Door middel van een virtual reality bril wordt iedere beweging gesimuleerd en omgezet tot bewegingen in de virtuele omgeving. Hierdoor maakt een consument op een ongekende manier niet alleen kennis met het product of de dienst, maar zij ervaren het ook. Deze ervaring zorgt er niet alleen voor een verhoogde koopbereidheid van de consument, maar ook stimuleert het mond-tot-mond reclame.

Voordelen van Virtual Reality

  • Een unieke beleving van iedere situatie op het gebied van interieur, exterieur en product functionaliteiten
  • Vrijheid voor consumenten om een nieuwe situatie te ontdekken
  • Realistische beleving van zowel een omgeving als een product

 

DWanimations en Virtual Reality

Een project op ongekende wijze presenteren en de consumenten volledig de vrijheid geven om kennis te maken met jouw product, project of dienst? Wij zorgen ervoor dat de presentatie volledig aangepast is op jouw wens en geven tips om de presentatie nog unieker te maken. Onze prioriteit is de hoogste kwaliteit materiaal op te leveren aan onze opdrachtgevers. Mogelijkheden voor jouw product/ project en of dienst bespreken? Neem contact met ons op.